AL WebApp

کلید

وب اپلیکیشن 5
بیمه و بانکی
وب اپلیکیشن
1403-05-09 19:19:49
#بانک
#همراه بانک
#بانک آینده
#آبانک
#کیلید
گزارش تخلف
توضیحات راهنما دیدگاه ها
کلید

`معرفی و تاریخچه آینده

"بانک آینده" به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، با سرمايه‌ی پايه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۹۴۸۷۸، در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعه‌ی بیش از ۱۷هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.`
`ساختمان مرکزی بانک
کد پستی: 1964913153
تلفن: 85930-021
نمابر: 85931250-021
پست الکترونیکی: info@ba24.ir
نشانی: تهران، بزرگراه مدرس جنوب به شمال، تقاطع نلسون ماندلا، ابتدای خیابان بیدار، شماره‌‌ی یک (برج آینده)
مرکز ارتباط با آینده
مرکز ارتباط آینده: 27663000-021
امداد پذیرندگان پایانه فروش: 27663500-021
امداد ویژه رمز دوم کارت: 27663766-021
پست الکترونیکی: callcenter@ba24.ir
معرفی مرکـز ارتبـاط آینده :
مرکز تماس خدمات بانک آینده، به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخ‌گوی تمامی پرسش‎های مشـتریان عزیز می‎باشــد. این مـرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم برقرار کرده است.
به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائه‌ی خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان و رضایت‌مندی آنان، مرکز تماس خدمات بانک آینده، به عنوان همراه، مشاور و پشتیبان؛ یاری‎رسان شما است.
این مرکـز، هم‌چنین شمـا را در پی‌گیـری کامـل و رفع مشـکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات‌بانکی یاری‌می‌رساند. هم‎چنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای اشخاص و مشـتریان، آن‎ها را گـزارش نمـوده و به واحـدهای مربـوطـه در بانـک ارسـال می‌نمـایـد و با پی‌گیـری و دریافـت نتیجـه، آن را به شخـص یا مشتری‌ای که تماس گرفته نیز، اطلاع‌می‌دهد.

اهداف مرکز تماس خدمات بانک آینده :
ارتقاء سطح خدمت‎رسانی مطابق با خواسته‌های مشتری
حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی
تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاع ‎رسانی به مشتریان
سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی
ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع
ارائه‌ی مشاوره بانکی

خدمات تماس مشتریان :
پاسخ‌گویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت‌رسانی به آن‌ها
ارائه‌ی اطلاعات شعب و واحدهای بانک
ارائه‌ی اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهیلات
راهنمایی درباره انواع عملیات بانکی و انواع چک
راهنمایی در خصوص انواع کارت‌ها
راهنمایی در مورد انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بانکداری اختصاصی
اطلاع‌رسانی خدمات جدید
اعلام نتایج قرعه‌کشی
اطلاع‌رسانی درباره آخرین اخبار استخدامی
رسیـدگی به مسـائل و مشـکلات بانکـی مشـتریان و پی‌گیری به منظور ارائه‌ی پاسخ مطلوب
دریافت و پی‌گیری تمامی نظرات، انتقادها، شکایات و پیام‌های مردمی و انعکاس آن به واحدهای ذی‌ربط
جمع آوری نقطه نظرات و درخواست‎های مشتریان
پیگیری رفع مغایرت‎های مالی
پیگیری و ارائه‌ی‌ انواع خدمات کارت (فعال سازی، اعلام مفقودی، رمز مجدد و.... )
پشتیبـانی و پاسخ‌گویی به دارنـدگان انواع کارت‌های پرداخـت الکترونیکی بانک آینده
رسـیـدگی به تمـامی مشـکلات کارت ماننـد: رمز، پیغـام‌های خطا و ... .
رسیدگی به مشکلات کارت‌های ضبط شده
پی‌گیری رفع مغایرت‌های کارت
رفع مشکلات و آموزش مشتریان
ارجاع متقاضیان دریافت کارت به شعب بانک آینده

معرفی برنامه
کیـلید یک سامانه‌ی بانکداری اینترنتی و همراه است که برای رفع نیازها انجام امور بانکی و مالی مشتریان و شرکت‌های کوچک و بزرگ طراحی و ارائه شده است.

با استفاده از کیـلید میتوانید گردش کار کاغذی صدور و امضای چک در شرکت خود را به شکل الکترونیکی و امن انجام دهید. بخش راهبری کیـلید به مشتریان و مدیران شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که برای اشخاص دیگر یا نقش‌های داخل شرکت (کارمند حسابداری، حسابدار ارشد، امضا دارها، مدیران اجرایی و ...) بر اساس نیاز دسترسی‌های مشخص و مورد نظر را به حساب‌های بانکی خود یا شرکت ایجاد کند. با کیـلید شخص دوم (مانند کارشناس حسابداری شرکت) دستور پرداخت را ثبت می‌کند و در صورت نیاز ترتیب امضا کنندگان را مشخص می‌کند. صاحب یا صاحبان امضای مجاز حساب مشتری یا شرکت در هرجا که باشند، بلافاصله دستور پرداخت را روی گوشی موبایل خود می‌بینند و به سادگی با اسکن اثر انگشت خود در چند ثانیه آن را امضا می‌کنند و تراکنش پرداخت انجام می‌شود.

سامانه کیلید دارای امکانات متعددی مانند افتتاح حساب غیرحضوری، کارت به کارت، انتقال وجه حساب به حساب و استفاده از خدمات پیچک، فعالسازی کارت، فعالسازی رمز دوم پویای کارت و .. میباشد.`
دیدگاه ها
ثبت دیدگاه
دیدگاهی برای این خدمت ثبت نشده است