


بانک تجارت
وب اپلیکیشن 5
گزارش تخلف
ثبت گزارش
بانک تجارت
`بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای فعال در شبکه بانکی کشور که نقش انکارناپذیری در رشد و اعتلای اقتصاد ملی دارد، به موجب مصوبه مورخ 29/09/1358 مجمع عمومی بانکها با اجازه حاصل از ماده 17 لایحه قانونی اداره امور بانکها (مصوب 02/07/1358) از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس، بینالمللی ایران و ژاپن، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه 37 میلیارد و 870 میلیون ریال تشکیل گردید و در تاریخ 28/04/1359 در قالب شرکت سهامی خاص با مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید. سپس در سال 1360 بانک روس و ایران با سرمایه 1 میلیارد و 250 میلیون ریال به آن ملحق شد و میزان سرمایه آن به 39 میلیارد و 120 میلیون ریال افزایش یافت.`
`آدرس: تهران - خیابان آیت اله طالقانی - نبش خیابان شهید استاد نجات الهی - پ 247کد پستی: 1598617818
تلفن: 81041رایانامه: info@tejaratbank.ir
مرکز ارتباط مشتریان 1554
مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن کانالهای ارتباطی بانک و مشتری راه اندازی شده و شماره چهار رقمی 1554 نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات است که بر حسب درخواست مشتری ارائه می شود.
مشتریان بانک تجارت در تماس با این مرکز میتوانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینههای مختلف خدمات بانکی دریافت کرده و مشکلات بانکی خود را مطرح و پیگیری کنند. کارشناسان مستقر در مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با استفاده از تلفن، صندوقصوتی، پیام کوتاه و پست الکترونیکی به طور شبانهروزی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.
خدمات قابل ارائه در مرکز ارتباط مشتریان
اطلاع رسانی درخصوص انواع حساب ها، خدمات و تسهیلات در شبکه بانک تجارت بر اساس آخرین دستور العمل ها و قوانین صادره
دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها و شکایتهای مردمی و ارائه پاسخ لازم در سریعترین زمان ممکن
پیگیری مشکلات بانکی، ارباب رجوع و مشتریان تا حصول اطمینان از رفع مشکل
امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدیران ارشد بانک
ارائه اطلاعات کلیه شعب و واحدهای ستادی بانک در سراسر کشور
ارائه آخرین نرخ خرید و فروش روزانه ارز و سکه در بانک تجارت
نحوه ارتباط با مرکز ارتباط مشتریان
ارتباط از طریق تلفن : بانک تجارت در راستای تسهیل فرآیند تماس مشتریان خود امکان تماس با شماره 1554 بدون نیاز به ورود پیش شماره را در تمام نقاط کشور فراهم کرده است. همچنین شماره ثابت 02188852200 نیز برای ارتباط با این مرکز به قوت خود باقی است.
ارتباط از طریق پیام کوتاه یکی دیگر از کانالهای ارتباطی این مرکز با شما و بالعکس ارسال پیام کوتاه از طریق شماره 5000973 است.
شما مشتریان محترم می توانید با ارسال پیام کوتاه به این مرکز پاسخ سوال و اطلاعات مد نظر خود را به صورت پیام کوتاه دریافت نمایید.
ارتباط از طریق سایت اینترنتی بانک: با مراجعه به سایت اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir وانتخاب منوی" راه های ارتباطی "امکان ارسال پیام در محیط وب مهیا می باشد . به محض ارسال پیام از طریق کانال های فوق، کارشناسان مستقر در مرکز ارتباط مشتریان بانک نسبت به دریافت پیام و پیگیری امور بانکی شما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام و نتیجه را به شما منعکس خواهند نمود.
معرفی برنامه
برای ثبت نام یا در صورت فراموشی رمز همراه بانک تجارت به سامانه ثبت نام غیر حضوری <<تجارت من>> به آدرس my.tejaratbank.ir مراجعه کنید
همراه بانک با امکانات ویژه :
- کارت به کارت شتابی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال
- حساب به حساب ۱ میلیارد ریال
- ساتنا تا سقف ۱ میلیارد ریال
- پایا تا سقف ۱ میلیارد ریال
- خرید شارژ تلفن همراه و بسته های اینترنتی
- فعال سازی و دریافت رمز پویا
- تبدیل های شماره حساب، شماره کارت و شماره شبا
- استعلام چک های واگذاری در سیستم چکاوک
- خدمات بدون کارت
- ثبت چک های صیاد
-سرویس خدمات خودرو برای پرداخت عوارض ازادراهی، طرح ترافیک و عوارض سالانه خودرو
- اضافه شدن قابلیت اسکن کد QR روی برگه چک به منظور درج خودکار اطلاعات در فیلد های مربوطه
- امکان ثبت مشخصات اشخاص حقوقی در قسمت ذینفع ( گیرنده ) چک
- امکان اشتراک گذاری رسید عملیات چک های صیادی
- نمایش و مدیریت دستگاه های مشتری در بخش تنظیمات
- دریافت تاییدیه پیامکی در اولین ورود با دستگاه جدید
- نمایش مانده قابل برداشت کارت ها
- امکان دریافت صورتحساب شاپرکی ( ویژه دارندگان پایانه فروشگاهی )
- اضافه شدن تم تاریک
- افزودن بخش نمایش صورتحساب شاپرکی
- افزودن بخش خانواده تجارت
- بروزرسانی تصویر رسید پرداخت در زمان اشتراک گذاری
سوالات متداول
آیا برای استفاده از خدمات اینترنت بانک حتماً باید حضوری به بانک مراجعه کنیم؟
اگر مراجعه حضوری به بانک برایتان ممکن است، میتوانید با پُر کردن فرم مربوطه از خدمات اینترنتی بانک تجارت استفاده کنید. در غیر این صورت میتوانید بهصورت غیرحضوری و آنلاین نیز در سامانه ثبت نام کنید و از امکانات آن لذت ببرید.
آیا میتوانیم از طریق همراه بانک تجارت، انتقال وجه پایا انجام دهیم؟
بله. کافی است به منوی انتقال وجه پایا بروید، شماره شبای حساب مقصد را وارد کنید و انتقال وجه پایا را تا سقف صد و پنجاه میلیون ریال انجام دهید.
اگر رمز ورود را فراموش کرده باشیم، حتماً باید حضوری به بانک مراجعه کنیم؟
یکی از روشها این است که به بانک مراجعه کنید، فرم درخواست رمز را پُر کنید و رمز جدید تحویل بگیرید. اما اگر مراجعه حضوری به بانک برایتان ممکن نیست، کافی است در صفحه ورود به برنامه روی گزینه ثبت نام/فراموشی رمز ضربه بزنید تا به آدرس خدمات غیرحضوری بانک تجارت هدایت شوید. از آنجا میتوانید باقی کار را پیگیری کنید.
با دانلود همراه بانک تجارت میتوانیم بدون اینترنت انتقال وجه انجام دهیم؟
اگر به اینترنت دسترسی ندارید، خدمات انتقال وجه حساب به حساب، پرداخت قبض و استعلام موجودی را بهصورت پیامکی نیز میتوانید انجام دهید.
چرا برنامه نام کاربری یا رمز عبور مرا به مدت یک ساعت مسدود کرده است؟
اگر رمز ورودتان را سه مرتبه اشتباه وارد کرده باشید، ورودتان به برنامه به مدت یک ساعت مسدود میشود. این کار برای تأمین امنیت حسابهای کاربران انجام میشود.
آیا میتوانیم حسابهایمان را از این برنامه حذف کنیم؟
خیر. اگر میخواهید حسابتان را در این برنامه غیرفعال کنید، لازم است حضوری به بانک مراجعه کنید. اگر میخواهید حسابتان در برنامه نمایش داده نشود، کافی است به منوی جزئیات بروید و حساب را روی حالت عدم نمایش قرار دهید.
آیا میتوانیم حساب اعضای خانواده خود را به اینترنت بانک تجارت اضافه کنیم؟
خیر. ثبت حساب با کد ملی افراد دیگر در یک برنامه امکانپذیر نیست.
از چه روشهایی میتوانیم بروزرسانی همراه بانک تجارت را انجام دهیم؟
بهروزرسانی برنامه را میتوانید از طریق همین صفحه در بازار انجام دهید. ما همیشه آپدیت آخرین نسخه را برایتان اطلاعرسانی میکنیم، پس خیالتان از بابت آپدیتها راحت باشد.
آیا استفاده از اینترنت بانک محدودیت سنی دارد؟
بله. استفاده از این برنامه برای کودکان زیر ۷ سال مجاز نیست.`
``
ثبت دیدگاه
دیدگاهی برای این خدمت ثبت نشده است