AL WebApp

بانک ملت

وب اپلیکیشن 5
بیمه و بانکی
وب اپلیکیشن
1403-05-09 14:55:09
#بانک
#همراه بانک
#بانک ملت
#مگابانک
گزارش تخلف
توضیحات راهنما دیدگاه ها
بانک ملت

`تاریخچه بانک
بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ تشکیل و با شماره ۳۸۰۷۷ در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.
با ادغام بانک ها، سرمایه‌ی اولیه‌ی بانک ملت به سی وسه میلیارد و پانصدمیلیون ریال رسید.
به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها (مورخ ۱۷ فروردین۸۷) و تصویب نامه هیأت محترم وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵ مورخ ۲ مرداد ۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.
بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۷۱۰ هزارمیلیارد ریال بزرگ ترین بانک‌ کشور است که درچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.
مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور، فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است.`
`اهم ویژگی های سامانه همراه بانک

امکان دریافت سرویس های پیچک از جمله ثبت صدور چک، ثبت دریافت چک، ثبت انتقال چک و گزارش‌های مرتبط
امکان ورود به سامانه با ابزار احراز هویت بیومتریک ( اثرانگشت، تشخیص چهره، اسکن چشم)
ظاهر کاربر پسند سامانه با ارائه انواع نمودار و گزارش ها
عدم پیچیدگی در نصب و راه اندازی
امکان انجام انواع تراکنش ها با استفاده از شماره کارت یا حساب
فراخوان سرویس صوتی جهت خدمات پرکاربرد از قبیل حواله ملت، پایا، کارت به کارت، شارژ و پرداخت قبض
اطلاع رسانی به ذینفع گیرنده حواله از طریق ارسال پیامک یا اشتراک گذاری رسیدها
امکان پرداخت قبوض شرکت های خدماتی
مدیریت برگزیده ها شامل شماره حساب، کارت، تسهیلات، شبا و موبایل
امکان نمایش نزدیکترین شعبه به مشتری به همراه اطلاعات مربوطه
سوالات متداول
برای فعال‌سازی رمز پویا حتماً باید به بانک مراجعه کنیم؟
خوشبختانه خیر. با این برنامه هوشمند می‌توانید رمز پویای کارت خود را از طریق منوی کشویی برنامه و سپس ورود به منوی مدیریت رمز دوم کارت، به‌آسانی و بدون نیاز به مراجعه به خودپرداز فعال کنید.
آیا می‌توانیم قبض تلفن همراه خود را بدون شناسه پرداخت، بپردازیم؟
البته. کافی است شماره تلفن همراه خود را استعلام کنید و بدون نیاز به شناسه پرداخت، قبض تلفن همراه خود را بپردازید.
چرا با دانلود همراه بانک ملت نسخه جدید، احراز هویت بیومتریک فعال نمی‌شود؟
اگر تنظیمات بیومتریک موبایل شما روی تشخیص چهره تنظیم شده باشد، طبیعی است که احراز هویت بیومتریک برنامه برایتان فعال نشود. برای برطرف کردن این مشکل کافی است اسکن عنبیه یا اثرانگشت را به‌عنوان وضعیت بیومتریک برگزیده گوشی خود تعیین کنید.
آیا هنگام ورود با نام کاربری و رمز عبور باید کارمزد پرداخت کنیم؟
اگر به احراز هویت بیومتریک دسترسی ندارید و هنگام ورود به برنامه با نام کاربری و رمز عبور با چنین درخواستی روبه‌رو شده‌اید، معنایش این است که بستر ارتباطی شما روی پیامک تنظیم شده است. بنابراین کافی است از بخش بالای برنامه، بستر ارتباطی را روی اینترنت تنظیم کنید تا بدون کارمزد وارد برنامه شوید.
آیا می‌توانیم صورتحساب مورد نظرمان را به ایمیل خود بفرستیم؟
بله. کافی است به بخش گردش حساب بروید و از بالای صفحه، گزینه «ارسال صورتحساب به ایمیل مشتری» را انتخاب کنید.
چرا با به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی‌، همراه بانک ملت اجرا نمی‌شود؟
با به‌روزرسانی اندروید، موارد امنیتی تغییر می‌کند. گاهی به دلیل ناهمخوانی این موارد امنیتی با سامانه همراه بانک، در اجرای برنامه مشکلاتی پیش می‌آید. در چنین شرایطی بهترین کار این است که برنامه را از روی گوشی خود حذف کنید و دانلود نسخه جدید همراه بانک ملت با رمز پویا را دوباره انجام دهید.
در اینترنت بانک ملت چند شماره را می‌توانیم به‌عنوان برگزیده انتخاب کنیم؟
به‌آسانی می‌توانید تا ۱۰۰ عدد شماره حساب، کارت، تسهیلات و شبا را به‌عنوان برگزیده انتخاب کنید تا به‌سرعت بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
آیا با دانلود همراه بانک ملت اندروید می‌توانیم رمز پویای کارت خود را فعال کنیم؟
اگر مایل هستید رمز پویا را از طریق برنامه رمزنگار ملت دریافت کنید، کافی است منوی اصلی همراه بانک ملت را باز کنید و وارد بخش خدمات کارت شوید. از آنجا کافی است گزینه رمز پویا را انتخاب کنید و فعال‌سازی رمزنگار ملت را انجام دهید. حالا کد فعال‌سازی را در برنامه رمزنگار ملت وارد کنید و از فعال شدن این قابلیت عالی لذت ببرید.

مرکز ارتباط ملت
تلفن تهران: ۱۵۵۶
تلفن شهرستان: ۸۲۴۸۸-۰۲۱
اطلاع رسانی، راهنمایی، دریافت و پاسخ گویی به شکایات
تلفن، صندوق صوتی (voice mail)، تلفن گویا (IVR) و نمابر (fax)
نمابر: ۸۸۵۱۵۹۱۹-۰۲۱
سامانه پیامک: ۱۵۵۶۰۰۰۳
پست الکترونیک: info@bankmellat.ir
سامانه تلفن گویای امور مرتبط با پیگیری حواله های ساتنا و پایا و چکاوک (کلر)
۰۲۱-۷۴۲۸۹
آدرس: تهران، خیابان دماوند به سمت شرق ، بعد از چهارراه آیت، پلاک ۴۸۴، ساختمان شهید قاسم سلیمانی
اداره پاسخگویی به استعلام ها
آدرس: تهران‏‏- خیابان انقلاب‏‏- حد فاصل خیابان فخر رازی و خیابان دانشگاه‏‏- ساختمان بانک ملت (طبقه فوقانی بانک ملت شعبه دانشگاه تهران)‏‏- پلاک ۱۲۱۴

تلفن های واحد پاسخگویی: ۹‏-۶۶۹۷۴۱۶۷
تلفن ویژه واحد پاسخگویی به سامانه سرآمد: ۶۶۴۸۳۳۸۸
کد پستی: ۱۳۱۴۷۵۴۵۵۱
تلفن بانک ملت
تهران ۸۱۳۲
شهرستان ۸۱۳۲-۰۲۱
واحدهای صف و ستاد بانک
شعب داخلی بانک
ادارات کل و مدیریت های شعب بانک
مرکز ارتباط با مشتریان بانک ها

پایگاه اینترنتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران:https://cbi.ir


تلفن بانک ملت
مشتریان بانک ملت می توانند با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب، نسبت به فعال سازی این خدمت اقدام کنند.
راه فعال سازی تلفن بانک
۱. مراجعه به شعب بانک ملت؛
۲. تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه تلفن بانک؛
۳. دریافت رمز عبور از کاربر شعبه (پس از گذشت ۱۰ دقیقه تلفن بانک فعال می شود)؛
۴. قرار دادن تلفن در حالتTUNE؛
۵. تماس با شماره تلفن ۸۱۳۲-۰۲۱؛
۶. وارد کردن شماره حساب و فشردن کلید ستاره (* )؛
۷. وارد کردن رمز و فشردن مجدد کلید ستاره (* ).
۸. تغییر رمز؛`
دیدگاه ها
ثبت دیدگاه
دیدگاهی برای این خدمت ثبت نشده است